Het formulier is succesvol verstuurd
Wij controleren uw gegevens en sturen deze door naar een monteur bij u in de regio. De monteur zal proberen om binnen 2 werkdagen contact met u op te nemen voor het maken van een afspraak. Het is goed mogelijk dat een monteur ook in de avonduren contact met u opneemt.
De garantie periode van onze producten is 2 jaar. Mocht uw fornuis of apparaat ouder zijn als 2 jaar, valt de eventuele reparatie en onderdelen buiten de garantie en zult u hiervoor kosten dienen te betalen. Deze kosten dienen per pin betaald te worden tijdens het bezoek aan de monteur. De kosten vindt u op: https://www.denardi.nl/pages/garantie.
Mocht uw apparaat binnen de garantie periode vallen maar het defect zijn veroorzaakt door een gebruikersfout of een incorrecte aansluiting, dan valt de reparatie alsnog buiten de garantie.
Wanneer een al gemaakte afspraak geannuleerd of verzet dient te worden, vragen wij u dit uiterlijk 24 uur voor aanvang van de geplande afspraak te doen. Mocht de afspraak binnen 24 uur voor aanvang worden afgemeld, zal de monteur hiervoor 50% van het starttarief in rekening brengen. Als de monteur op de afgesproken tijd niemand op locatie aantreft zal 100% van het starttarief voor in rekening worden gebracht.
Mocht u vragen hebben over het bovenstaande of een andere vraag, kunt u contact opnemen via 0180 – 647 000 of via service@denardi.nl.
Terug naar Service Formulier